1 Ocak 2010 Cuma

Fatih Altayli


Fatih Altayli

Merhabalar ;

Teke tek programı ile karşımıza çıkan bizi ekranları başına kitleyen ünlü araştırmacı yazar Fatih Altayli hakkında sizlere muhteşem bilgiler vereceğiz. Sizler için araştırdığımız konular hakkında bilgi sahabi olmak isterseniz sitemizi inceleyebilirisiniz. Buyurun işinizi görün...

Fatih Altayli



ERTUĞRUL Özkök, Hürriyet'in başından uzaklaştırıldı.
20 yılın sonunda.
Özkök başarısız olduğu için yollanmadı. İlahlar kurban istediği için yollandı.
Eğer "yanlış yaptığı" için yollansaydı, ondan önce Aydın Doğan'ı milyarlarca dolar vergi borcuyla baş başa bırakanlar, Soner Gedik'ler, İmre Barmanbek'ler yollanırdı.
Özkök'ün kellesi verildi.
Özkök, Türk basınının son döneminin en önemli figürüydü hiç kuşkusuz.
12 yıl birlikte çalıştım.
Elbette sorunlarımız oldu, özellikle de son yıllarımda. Ama genel bir muhasebe yaptığım zaman, birlikte çalıştığım en iyi yayın yönetmeniydi ve 12 yılın genel muhasebesini yaptığım zaman keyifliydi.
Özkök'ten ötürü keyifliydi. Yöneticilikteki tatlı sahtekârlıklarını bile severdim Özkök'ün. Zaten o da bunları hiç inkâr etmez. "Ne yapayım, işin doğası böyle" diyerek tebessümün arkasına sığınırdı. Kızamazdım bile.
Özkök'ün elbette çok günahı vardı ama günah-sevap hesaplaşmasında benim için sevapları ağır basardı.
En azından benim kötülükleri silmeye temayüllü hafızam öyle diyor.
Birlikte çalıştığımız 12 yılı keyifle anarım.
Ve Özkök'süz olmak, bir gazete için çok ciddi bir kayıptır.
Tek rakibimiz olarak gördüğümüz Hürriyet'in başında dümenci olarak Özkök'ün olması, bizim için keyifliydi. Çünkü zorlu bir rakipti.
Onun Hürriyet'ini geçmek daha zor ama daha keyifli olacaktı.
Vedasını İngilizce bir cümleyle yapmış. Ben Bradley'in kitabından "yürüttüğü" bir cümleyle.
Onun arkasından sövenlerin, şimdi döktükleri gözyaşlarını da gülerek izliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder