10 Ocak 2010 Pazar

Motorsiklet Kazalari

Motorsiklet Kazalari



Merhabalar ;

Bugünkü konumuz Motorsiklet Kazalari. Sizler için muhteşem görüntüler elde ettik ve şimdi sitemize eklemeye başlıyoruz. Yapılan çalışmalar sonucunda sizler için çok değerli çalışmalarda bulunuyoruz ve bulunacağız. Sitemiz için en temel kurallardan birisi olan +18 içerik olmaması ve hiç bir kişiye örnek olabilecek konuları paylaşmaktan kaçınmamızdır. İsterseniz buyurun yaptığımız araştırmaları inceleyebilirsiniz ...

Motorsiklet Kazalari



Motorsiklet Kazalari

Sıradan bir gündü. her şey yolunda görünüyordu. telefon çaldı: 'hala, size geliyoruz'. 'ama dışarda işlerim var' evde herkesin işi vardı. ' akşam üzeri gelin ahlatlıbel'e çay içmeye gideriz' akşama doğru birden hava kapandı ve yağmur çiselemeye başladı. ' buraya kadar çoluk çocuk perişan olmayın, siz çayı koyun arabaya atlayıp biz gelelim, mercimek köfte, kek yaptım.' yola çıktık her şey yolunda görünüyordu. çok yaklaştık. ev trafik ışıklarını geçince biraz ilerdeydi. kırmızı yandı, önümüzdeki arabanın arkasında durduk. radyoda en sevdiğim şarkı çalmaya başladı, sesini açmak için uzandım...sonra korkunç bir gümbürtü, çığlıklar. ben de bağırıyormuydum? gözümden ılık ılık akan kan mı? dokunuyorum evet kan. sonra kendi çığlıklarımın ayırdına varıyorum...öndeki adam kızgın, bana küfür mü ediyor? toplananlar adama müdahale ediyor: onun suçu yok. başımıza toplanan kalabalığa soruyorum:bize kim çarptı? belediye otobüsü diyorlar. belediye otobüsü... ambulans geliyor, araba hurdaya dönmüş. sağ çıktığımıza şükrediyoruz ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder